Bouwbedrijf Mathieu Gijbels organiseerde afgelopen vrijdag voor de derde
keer het KeiSolidair pop-uprestaurant De Voorschort. Een goed geoliede organisatie stond klaar om 250 gasten te laten genieten van overheerlijke grootmoederskost. “De opbrengt van 5.100 euro gaat integraal naar Een Hart voor Limburg”, zegt marketeer en trekker van het project, Ethelle Weltjens.

 

Mathieu Gijbels, partner van Een Hart voor Limburg, organiseerde vrijdagavond voor de zesde keer een KeiSolidair-actie. 

“De levenskwaliteit van kinderen en jongeren in armoede of met een beperking verbeteren, dat is voor ons elk jaar opnieuw een nobel doel om onze schouders onder te zetten”, zegt Herman Verwimp, Marketing & HR Directeur. Hij kon voor zijn eendagsrestaurant rekenen op een enthousiast team van 70 medewerkers.
De geserveerde gerechten werden allemaal uit grootmoeders kookboek geplukt. Zo viel de worst met puree en groentjes bij veel kinderen in de smaak. Maar ook de balletjes in tomatensaus, stoofvlees met savooikool, en wortelstoemp met chipolata werden met veel plezier opgepeuzeld. 

 

Bron: HBvL 01/12/2018

Ga terug naar overzicht