Neemt jouw bedrijf dit jaar ook deel aan KeiSolidair?

 

Bedenk samen met je collega's een actie

 

Ieder bedrijf is KeiSolidair op zijn eigen manier. Bij een hersteller van autoruiten - en carrosserieschade herstellen en vervangen ze één avond per jaar autoruiten en gaat de winst en het loon van de vrijwillige medewerkers naar het goede doel. Andere bedrijven bakken samen wafels en verkopen die in hun kantoren. Of houden een pop-uprestaurant open, doen mee aan een sponsorloop of organiseren een KeiSolidair feest. Allemaal vrijwillig. Meer voorbeelden en inspiratie vind je hieronder.

 

Registratieknop

                                                                                                                                                       


Meer weten over KeiSolidair?

Download hier onze uitgebreide brochure 2018 over KeiSolidair en hoe eraan deelnemen. 

Contacteer ons via  011 878 599 of mail naar info@eenhartvoorlimburg.be

 


Deelnemende bedrijven KeiSolidair 2018

 

Logo L&TLiswood & Tache ging wederom samen met de bedrijven gevestigd in de SILO voor KeiSolidair Rocks.  Afgelopen zomer stuurden zij vier mooie keien de wereld in. Sindsdien worden die KeiSolidair van bedrijf tot bedrijf doorgegeven. Een bedrijf dat een kei aanneemt engageert zich om minstens 25€ te storten op rekening van Een Hart voor Limburg en de kei vervolgens zo snel mogelijk weer door te geven aan een volgend bedrijf.

Wilt u een van de keien naar uw bedrijf halen, laat dat dan snel weten op de Facebookpagina van KeiSolidair Rocks.

 


 

Logo KBCDit najaar verkoopt KBC in alle Limburgse KBC-kantoren opnieuw KeiSolidairepakketten. In tegenstelling tot de voorbije 2 jaar, waar er pakketjes verkocht werden met daarin allerlei lekkers, gooit KBC het dit jaar over een andere boeg. In alle Limburgse vestigingen kan je dit najaar een mooi kaarsenpakket kopen en dit voor slechts 5 euro.

 


 

Kledingwinkel 't Kapstokske in Leopoldsburg is een tweedehandskleding winkel waar iedereen, jong en oud, voor een prikje degelijke kledij kan vinden. In de week van de klant (van 6 tot 13 oktober) gaat de volledige opbrengst van de verkoop naar Een Hart voor Lmburg.

 


  

Na het succes van het pop-up restaurant “De Voorschort” in 2014 en 2016, openene de Voordenkers opnieuw de deuren van hun pop-up restaurant op vrijdag 30 november 2018.

De Voordenkers steken als vrijwilligers de handen uit de mouwen om samen het restaurant te runnen.

Je kan er gezellig tafelen met familie, vrienden en/of collega’s,  en samen genieten van grootmoeders kost! Een VIP-tafel boeken kan ook. Meer informatie op www.devoorschort.be

  


Waarom kiezen bedrijven voor Een Hart voor Limburg? 

 

Zij geloven in de kracht van Het Streekfonds en zijn ervan overtuigd dat ze op deze wijze waarde kunnen toevoegen aan de projecten van het Streekfonds Een Hart voor Limburg.

 

Op deze manier staan ze samen in voor de verbetering van de levenskwaliteit in onze mooie regio Limburg met onze focus op kinderen. Want enkel daarvoor doen ze dit uiteraard!

 

Hun inspanning leidt tot realisaties van talrijke grote én kleine projecten in Limburg die rechtstreeks én onrechtstreeks echt dat verschil maken voor kinderen en jongeren in Limburg.
 

De ingezamelde middelen worden door Een Hart voor Limburg ingezet voor de financiële ondersteuning van projecten en doordat we ook meer en meer naar de voorgrond treden als innovator en bruggenbouwer kunnen we ook op die manier meer kansen creëren voor kinderen en jongeren met een beperking en in kansarmoede.